perjantai 22. elokuuta 2014

Taas salilla

Kirjoitin aiemmin, että minun oli tarkoitus käydä tällä viikolla salilla vain kerran. Toissapäivänä mietin perheeni loppuviikon ohjelmaa, ja mieleen juolahti että voisin käydä lasten kanssa leffassa kun sattui löytymään yksi ilmainen lippukin. Kun olin miettinyt asiaa vielä vähän lisää, totesin että ehkä voisimmekin tehdä niin että mies menee lasten kanssa elokuviin ja minä sillä aikaa salille. Miehellä ei onneksi ollut mitään sitä vastaan, ja näin teimme. Mies ja lapset kävivät siis katsomassa Postimies Pate -elokuvan, ja minä menin treenaamaan.

Keskellä päivää kuntosali oli taas mukavan rauhallinen (eli tyhjä) ja sain jälleen tehtyä treenin kiertoharjoitteluna. Valitsin kuitenkin eri ohjelman kuin tiistaina, jotta edellisestä treenistä vielä kipeät lihakset saisivat vähän erilaista ärsytystä. Eilisessä treenissä oli kolme supersarjaa. Ensin jalkaprässi, ylätalja, askelkävely ja selänojennus kolme sarjaa, sitten penkkipunnerrus, vipunostot sivulle, steppilaudalle nousu ja vatsarutistukset. Viimeinen supersarja sisälsi hauiskäännöt, ristinostot konttausasennosta, pushdownin ojentajille sekä jalkojennostot penkiltä. Aikaa meni 1h20min ja sain tehtyä treenin juuri siinä ajassa mitä elokuvakin kesti.

Sykemittarin mukaan kulutin kaloreita lähemmäs 900kcal, eli illalla sain käydä hyvällä omatunnolla kaverini vaatekutsuilla herkuttelemassa. Sieltä palatessani kävin ruokakaupassa, ja jossain vaiheessa mietin että kun nyt on muutenkin tullut herkuteltua niin voisihan sitä ostaa kotiinkin vielä jotain hyvää. Onneksi minun ei oikeasti tehnyt mitään mieli, ja pääsin kaupasta ilman mitään ylimääräisiä ostoksia. Ostopäiväkirjaan ei ole muutenkaan tullut mitään päivitettävää, sillä herkut ovat jääneet kauppaan muinakin päivinä. Ei se tarkoita etten olisi herkutellut, sillä yhtenä päivänä leivoimme lasten kanssa pullaa joita tuli syötyä muutama, ja eräänä toisena päivänä tuhosimme miehen kanssa kaapissa olleen sipsipussin. Olen kuitenkin iloinen että olen saanut liikunnan taas takaisin ohjelmistoon, jospa ne herkutkin sieltä vähitellen karsiutuisivat...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti