tiistai 19. kesäkuuta 2012

Teinpä huomion

Kirjauduin pitkästä aikaa Kiloklubin sivuille. Olen itse asiassa liittynyt sinne eri sähköpostiosoitteen avulla kolme eri kertaa, kun olen halunnut aloittaa painonpudotuksen puhtaalta pöydältä. Vain yksi salasana on muistissa, ja se on kaikkein vanhimpaan tiliini. Vuoden 2008 syksyllä olen painanut vain hieman vähemmän kuin nyt - 86kg - , mutta vyötäröni on ollut 94,5cm eli 8,5cm vähemmän kuin tällä hetkellä. Vuoden 2008 alussa painon itse asiassa jopa enemmän - 91,5kg - mutta vyötärönikin oli "vain" 98cm.

Mistä moinen ero? Luultavastikin minulla on tuolloin ollut jonkin verran enemmän lihasta kropassani, sillä harrastin tuolloin aktiivisesti kuntosalilla käyntiä ja saliohjelmaani päivitettiin säännöllisesti. Jostain syystä painoni ei kuitenkaan paljon pudonnut vaikka kuinka kuntoilin, johtuisikohan siitä että herkuttelin aivan liikaa...

Nyt minulla onkin suuri haave saada vyötäröltä - ja tietysti muualtakin - senttejä reilusti pois pudotettavien kilojen lisäksi. Odotan innolla SD Extran uudistettua kotitreeniä, jospa sen avulla saisi kasvatettua edes vähän lihasta tai ainakin estettyä nykyisen lihaskudoksen katoamisen painonpudotuksen myötä...

P.S. Okei okei, enhän mä vielä 2008 ollut venyttänyt vatsaani kahden raskauden aikana, mutta silti olisi kiva jos vyötärö olisi taas (edes) noissa lukemissa kun painoakin olen saanut alaspäin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti