maanantai 21. heinäkuuta 2014

Erävoitto vhh-ruokavaliolla

Päätin sittenkin vähentää hiilareita ruokavaliostani, ja mielestäni homma on toiminut hyvin. Aamupalalla olen syönyt rahkasmoothien, iltapalaksi munakkaan, lounaaksi tonnikalasalaatin ja päivällisellä päivän hiilarit riisin, pastan tai perunan muodossa. Lisäksi olen syönyt hedelmiä ja marjoja, joiden avulla olen tyydyttänyt makeanhimoani. Pysyinkin viime postauksen jälkeen ruodussa lauantaihin asti ilman ongelmia. Viikonloppuna herkuttelimme miehen kanssa sipseillä ja suklaalla, mutta nyt palasin taas ruokavalioon. Tänään oli kuitenkin taas haastavaa, kun lähdin töistä enkä mennytkään salille kuten olin aiemmin suunnitellut. Minua vaivaava sinnikäs yskä ei nimittäin meinaa millään hellittää, enkä viitsi rasittaa kroppaa yhtään enempää kuin pakko.
Kotimatkalla mietin kuitenkin taas että voisin käydä ostamassa jäätelöä, mutta pidin pintani. Kaupan ohi ajaessani olin vähällä kääntyä pihaan, mutta sain juuri ja juuri hillittyä itseni. Huomenna luulisi olevan taas helpompaa, mutta elän päivä kerrallaan ilman herkkuja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti