lauantai 11. helmikuuta 2012

Poskiontelontulehdus

Onneksi lääkekuurin sain meidän perheestä minä eikä joku lapsista. Tytöt ovat molemmat jo terveitä, mutta minulla järjetön nuha (ja yskä) vain jatkuvat ilman että kuumeesta olisi tietoakaan. Ajattelin vielä eilen, että enhän mä mihinkään lääkäriin lähde ennen ensi viikkoa, mutta pakko oli tänään ajella päivystykseen kun olo alkoi olla ihan mahdoton. Koko ajan kamala paineen tunne päässä ja varsinkin silmien takana, kun kumartuu niin tuntuu että pää räjähtää, yskiessä ja niistäessä oikeaan ohimoon sattuu. Lääkäri totesikin että poskiontelot ovat tosiaan tulehtuneet kuten epäilinkin ja määräsi antibioottikuurin. Nyt pitäisi vain jaksaa huomiseen jotta pääsee ne apteekista hakemaan, olin lääkärissä vasta iltaseitsemältä ja eihän näin syrjemmässä mikään apteekki ole lauantai-iltana siihen saakka auki.

Erittäin kiva asia tässä päivässä oli se, että tämä oli herkkulakon viimeinen päivä. Mä kestin! Aiemmassa postauksessa taisin kirjoittaa että kesto olisi 42 päivää, mutta 41 se vain olikin. Huomenna onkin sitten mukava lähteä käymään anoppilassa, siellä on aina tarjolla jotain hyvää vähintään jälkkäriksi, eli kiva ettei siitä tarvitse kieltäytyä :D

1 kommentti:

  1. Hieno homma, selvitit herkkulakon! Mahtavaa, itse en olisi varmaan pystynyt :) Nyt on sitten varmaan hyvät pohjat muutenkin vähentää herkuttelua, ei kannata tuohon jättää kun noin hyvin jaksoit! ;)

    VastaaPoista