tiistai 11. maaliskuuta 2014

Jip jip jee!

Minulla oli tänään PT-ohjaus BodyCampin Janinan kanssa. Viimeksi olemme nähneet noin pari kuukautta sitten, ja hän sanoi heti että olen selvästi laihtunut. Kommentti piristi päivää todella paljon, ja antoi virtaa myös hikitreeneihin. Treenasimme ensin puoli tuntia etureisiä ja pakaroita niin että syke hipoi koko ajan 160 paikkeilla, toisen puolituntisen Janina ohjasi putkirullausta jota olen kyllä salilla kokeillut mutten ole yhtään tajunnut kuinka sitä pitäisi tehdä.
Treeni oli hyvä, ja takamusta onkin poltellut mukavasti koko loppupäivän. Putkirullailustakin sain jotain tuntumaa, pitänee ostaa rulla myös kotiin jotta saisin venytettyä sillä kroppaani illalla telkkaria tuijottaessani. Salillahan minulla ei ole paljon aikaa jäädä rullailemaan treenin jälkeen, kun on kiire hakemaan lapsia hoidosta.
Ihan kiva kuitenkin, että edes joku huomaa hoikistumiseni ja varsinkin huomauttaa siitä, itse kun en muutosta näe kuten olen parissa viime postauksessa valitellutkin. Tästä saa roppakaupalla motivaatiota pysyä ruokavaliossa taas hetkisen. Olen muuten onnistunut tässä parin päivän sisään kieltäytymään sekä työkaverin tuomista karkeista (Omareita eli parhaita karkkeja mitä tiedän!) että taukohuoneeseen ilmestyneistä suklaistakin, hyvä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti