tiistai 10. huhtikuuta 2012

Takaisin aiheeseen

Kun aloitin tämän blogin, tarkoituksena oli raportoida painonpudotuksesta tai ainakin sen yrittämisestä. Vähitellen olen kuitenkin kirjoittanut yhä enemmän ja enemmän lapsista ja alkanut jopa välttelemään koko laihdutus-aihetta. Vaa'allakaan en ole käynyt aikoihin. Tänään kuitenkin uskaltauduin katsomaan, kuinka paljon painoni on viimeaikaisten mässäilyjen seurauksena noussut. Karu lukema oli 97kg. Eihän se sinänsä ole kamalasti noussut syömisiin nähden, mutta varmasti paino jatkaa nousuaan ellen ryhdistäydy. Kovin kauaa en voi enää luottaa imetyksenkään kaloreita kuluttavaan voimaan, sillä ei pikku-a loputtomiin rintamaitoa juo.
Haastetta ryhtiliikkeelle tuo herkkukaappimme sisältö, jossa on mm. 350g geishoja, kolme 100 gramman suklaalevyä (miehen tuliaiset Ranskasta), KILO minitobleroneja (myös Ranskan-tuliaisia), avattu paketti suklaakaurakeksejä ja pussillinen pieniä pääsiäismunia. Huh huh.

Seuraavat pari viikkoa minun olisi tarkoitus todenteolla katsoa syömisiäni ja vältellä - tai ainakin vähentää - herkuttelua, jotta saan vappuna herkutella munkeilla ja tippaleivillä. Jospa pääsisin kuntoilemaankin vähintään pari kertaa viikossa paikallisessa kuntokeskuksessa johon minulla on Citydealin kautta hankittu jäsenyys vielä kuukaudeksi. Tähän mennessä olen ehtinyt käymään salilla kaksi kertaa ja body pumpissa kaksi kertaa, ja varsinkin body pump oli pitkästä aikaa todella tehokasta ja aivan mahtavaa. Koska en ollut käynyt pumpissa noin viiteen vuoteen, olin ensimmäisen kerran jälkeen kipeä joka paikasta, mutta jospa se vähitellen alkaisi helpottaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti