perjantai 15. helmikuuta 2013

Miltä minä näytän?

Nyt kun minulta on vuoden sisällä lähtenyt jo lähes 35kg painoa, niin pakko myöntää että oma kehonkuva on välillä aika hakusessa. Peilistä katsoo joskus suhteellisen hoikka naisihminen, joskus taas kamala läski. Onneksi olen yhä useammin tyytyväinen peilikuvaani, mutta silti en osaa edes kuvitella mitä muut ihmiset ajattelevat minusta.

Usein mielessä pyörii ajatus siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat. Ajattelevatko he että näytän yhä ylipainoiselta, vai olenko jo ihan normaalipainoisen näköinen? Eihän minun tietysti pitäisi keskittyä muiden mielipiteisiin vaan omaani ja siihen että olen itse itseeni tyytyväinen, mutta en vain voi mitään ajatuksilleni.

Kysynkin nyt teiltä hyvät lukijani, miltä minä näytän? Kuinka paljon ajattelisitte minulla olevan vielä pudotettavaa? Kaikki kuvat on muuten otettu tällä viikolla. Ensi viikolla lupaan julkaista myös viikonloppuna otettavat SD 2013:n jälkeen-kuvat :)

 








14 kommenttia:

  1. Näytät normaalipainoiselta ja terveeltä :) Oon nähnyt sut niin tiiän, näytit siltä jo itse asiassa silloin. Enintään 5kg voisin ajatella, että susta enää kannattaisi lähteä. Välttämättä ei tarttis kyllä lähteä yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllähän minä itsekin alan olla sitä mieltä että ulkomuoto on jo aika hyvä, mutta kovasti on kuitenkin tiukassa se ajatus että olisin muiden silmissä ylipainoinen...

      Poista
  2. HEI!
    Löysin sattumalta blogisi, kun olen lueskellut erilaisia laihdutusblogeja. Useat tekstisi pohtivat juuri samoja ajatuksia joiden kanssa täällä myös painitaan.

    Olen suurinpiirtein samanikäinen kun sinä ja myöskin kahden pienen tytön äiti. Kiloja olen lähtenyt tiputtamaan samoista lukemista kuin sinä, mutta en ole vielä lähelläkään sinun painoasi.

    Ensinnäkin: Onnea mahtavasta suorituksesta!
    Kuvissa näytät urheilulliselta ja oikein hyvältä! Ehkä vaikea arvioida näin tietokoneen ruudulta painoasi (jos ei tietäisi), mutta tippaakaan lihavalta et näytä! Vaateet istuvat hyvin ja näyttävät myös hyviltä!

    Minä olen tiputtanut kiloja n. 18 ja nyt huomaan, että iho alkaa roikkua. Erityisesti rinnat, allit ja mahani ovat kauheita! Välillä tuntuu, että näytin jopa paremmalta lihavempana, kun kaikki ei roikkunut!.
    Olisinkin tiedustellut onko sinulla ollut samoja ongelmia? Kuvissa ei niitä ainakaan huomaa! Jos on, niin onko iho yhtään palautunut?
    Liikunta varmasti auttaa, itse harrasta sitä n. 3-4krt/vko, kahvakuulailu ja sauvakävely kuuluvat liikuntoihini.

    Olet kyllä mahtava esimerkki laihdutuksen onnistumisesta, sekä työn ja perhe-elämän yhteensovittamisesta! Sulla varmaan alkaakin olla edessä se haastava vaihe, kun pitäisi paino pitää noissa lukemissa, elikkäs se painonhallinta varmaan tulee olemaan (ainakin minulle) kinkkinen juttu!

    Ei muuta kun nautit olostasi ja upeasta ulkomuodostasi! Valtavan suorituksen olet tehnyt ja pitää osata myös nauttia elämästä ja olla itselleenkin armollinen!! : )
    Terveisin: Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Annika. Mulla on tuota löysää nahkaa vatsassa ja rinnoissa. Rinnat saisi melkein jo heitettyä olalle, ja vatsa on "ihana" pussi. Onneksi vatsa on vetäytynyt aika paljon, mutta silti sitä ihoakin vielä riittää. Allien kanssa minulla ei onneksi ole ollut koskaan ongelmaa, vaan käsivarsien iho on vetäytynyt tosi hyvin käsien kaventuessa. Voinkin olla iloinen siitä että vatsan ja rinnat saa aina piilotettua vaatteiden alle, eikä minun tarvitse hävetä itseäni kesälläkään kun pidän vaikka jotain hihattomia toppeja :)

      Poista
  3. Näytät normaalipainoiselta normaalivartaloiselta :) Tiedän tuon tunteen, olen myös pudottanut sen -35kg ja oli aivan outoa olla sen kokoinen :) Mutta pian sitä tottui ja se vaatekauppaeuforia oli kyllä ihan omaa luokkaansa ;D

    Onko sulla jopa liian suuret farkut ;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo molemmat farkut taitavat olla kokoa 44, ja alkavat tosiaan jäädä jo suuriksi. Vielä vähän aikaa sitten olivat tiukat, mutta kohta pitää jättää jo käytöstä pois :D

      Poista
  4. Ihan normaalipainoisen näköinen nainen siellä mun silmissä on :) ja huomaan että noi sun löysähköt vaatteet sais olla aavistuksen kireämpiä, esim kireissä jumppavaatteissa näytät hoikemmalta kun normivaatteissa. Tsemppiä jatkoon, upean työn olet tehnyt!

    VastaaPoista
  5. Et kyllä näytä yhtään ylipainoiselta minun mielestäni :)

    VastaaPoista
  6. Moi,
    Löysin blogisi n. kuukausi sitten ja olen pikkuhiljaa lukenut sen kokonaisuudessaan läpi. Täytyy sanoa että tykkään lukemastani ihan valtavasti! On ihanaa että olet saavuttanut noin loistavan hyviä tuloksia ilman että olisit matkan varrella muuttunut miksikään totaalisen intohimoiseksi fitness-ihmiseksi. Näytät oikein sopusuhtaiselta ja olen samaa mieltä "Annien" kanssa siitä että ihan max 5 kg kannattaa enää pudottaa, jos sitäkään.

    VastaaPoista
  7. Samaa mieltä kuin edelliset, näytät ihan normipainoselta, eikä kyllä koon puolesta tarvis yhtään pudottaa! :)
    Ihan huima pudotus, onnea!! <3

    VastaaPoista
  8. Näytät tosi hyvältä! Aivan normaalipainoiselta. Ihana tuo punainen treenipaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Petunia, maksoi kympin Prisman alennusmyynnistä, samoin kuten nuo housutkin :D

      Poista