sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Mittailuja

Tänään oli siis aika ottaa mittoja Liten puolivälin kunniaksi. Vaaka näytti aamulla 76,8kg eli taas on päästy alaspäin. Tahtihan hidastuu väkisin kun liikakilot vähenevät, joten olen tästä 600g viikkopudotuksesta enemmän kuin tyytyväinen.

Vyötärönympärys oli aamulla navan kohdalta 94cm, eli enää neljä senttiä vyötärölihavuuden rajaan. Lantiossa oli senttejä leveimmällä kohdalla 106 eli 2cm vähemmän kuin extran lopussa, reisi oli 55,5cm eli 4cm kapeampi. Rinnanaluskin oli kutistunut 3cm, 88 senttiin. Alli oli puolestaan mukamas sentin paksumpi kuin viimeksi, mutta enpä taas tiedä mittasinko edes samasta kohtaa.

Minulla ylimääräinen rasva on selvästi keskittynyt vatsaan, lantioon ja reisiin. Yläkroppa näyttääkin jo todella hyvältä, eivätkä esimerkiksi allit roikkuneet edes kun olin kaikkein painavimmillani. Selkäläskit ja jenkkakahvat ovat hävinneet käytännössä olemattomiin, eli tiukatkin paidat näyttäisivät kyllä selkäpuolelta hyvältä mutta vatsan pullotus häiritsee... Toisaalta olen tyytyväinen ruumiinrakenteeseeni siinä, että alakropan läskit saa helpommin piiloon vaikka hameen alle, ja ainakin minulla on muotoja.

Mies saa ottaa vielä tänään väliaikakuvat, yritän saada ne lisättyä tännekin mahdollisimman pian :)

Kokeilin muuten eilen illalla muutamaa ihanaa juhlamekkoa, jotka ovat olleet minulle vuosia liian pieniä. Eräs mekko, jota käytin firman pikkujouluissa muistaakseni 2008 ja joka oli tuolloin aika piukka, oli nyt täysin sopiva. Toinen, siskoni häissä 2007 käyttämäni mekko, meni myös päälle ja vetoketjukin kiinni, mutta se tuntui aika tiukalta. Kolmas mekko jota sovitin, oli päällä isäni 50-vuotisjuhlissa 2006, mutta siitä en uskaltanut yrittää nykiä vetoketjua liikaa sillä se ei selvästikään olisi mennyt kiinni. Siinä on siis minulle uutta tavoitetta. Ja nyt kun tulisi vielä kutsuja joihinkin tarpeeksi hienoihin juhliin jotta pääsisin noita ihania asuja käyttämäänkin... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti