perjantai 26. lokakuuta 2012

Samassa painossa miehen kanssa

Koko yhdessäolomme ajan olen ollut huomattavasti miestäni painavampi. Hän on 181cm pitkä ja hoikka kuin hernekeppi. Vuosien varrella hän on saanut ehkä pari kolme kiloa lisää painoa, mutta painavimmillaankin hän on painanut vain n. 76kg. Tällä hetkellä hänen painonsa on hieman alle 75 kiloa, eli saman verran kuin minulla!

Olenhan minä huomattavasti miestä lyhyempi eli toisin sanoen yhä häntä paljon tukevampi, mutta jo saman painon saavuttaminen on jonkinlainen virstanpylväs johon en olisi koskaan uskonut pääseväni. Jotenkin on aina ollut vähän nolo olo siitä, että olen miestäni paljon lihavampi. Eihän mies saanut edes kannettua tuoretta vaimoaan kynnyksen yli - eikä kyllä yritettykään sillä painoin häidemme aikaan noin 85kg.

Nyt kun vain saan pidettyä painoni miehen painoa pienempänä, niin olen tyytyväinen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti